lørdag 4. november 2023

Harselas med en berømt dikter

Et av diktene er ekte, de tre andre er harselas. Hvilket er ekte?

Handa di

handa di tek etter noko

eg lenar meg mot deg

du snur deg mot glaset

nakken din bogar seg

no er dagen over no er vi snart borte for kvarandre

mørkret sig på

handa di er borte

no er natta her


Eitt med blomane

på enga veks blomane

kvart kronblad som eit håp

du trår varsamt og plukkar nokre få

dine hender held blomane

varsomt som eit born

du vil bli eitt med blomane

og det er du

for med tida vil dei visne og du med

i ein augneblink er dei eitt

blomane og du


Kvarandre

eg vil stryka deg over håret

eg vil seia til deg

kor mykje eg bryr meg om deg

og så ser eg ei brå redsle

i augo dine

og så smiler vi til kvarandre


I det fjerne

stilt står graset

medan rimet legg seg på

nokre strå ranke, andre skeive

så fjern verkar sommaren

så nær er noko anna

stilt ligger ura

medan snøen varsomt daler

nokre steinar gjev opp

andre held stand

reine, ranke er dei

slik må dei vente til ljoset er attende









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar