mandag 18. januar 2021

Jula bryter tausheten om de to knappene alle spør seg om

Hvis du kjøper Julas arbeidsbukse, BLUE WEAR, vil du sikkert lure på hva de to metallknappene på låret skal brukes til. Jeg forsøkte med forskjellig verktøy, men fant ingen som passet. Jeg forhørte meg derfor med en snekker. Han synes også at knappene var rare. Jeg tok da opp saken med Jula som nå bryter tausheten om de to knappene alle spør seg om:

Hej, knapparna är nog inte utsedd för specifika verktyg utan det får man själv bestämma hur man vill placera dessa. Önskar dig en fin dag

🙂 /Katarina

For å hjelpe eiere av denne typen bukse litt på vei, har jeg forsøkt å finne bruksområder for knappene

Snekker med småbarn:


Snekker som er opptatt av mat:

Snekker som drikker mye te:

Snekker som er opptatt av tannhelse:

Lykke til med din Jula BLUE WEAR!







2 kommentarer:

  1. Dette var veldig nyttig! Jeg blir alltid stående med klassetomater i den ene hånda og vinkelsliper i den andre, og da blir det liksom ikke greie på noen ting. Nå derimot skal det bli sving på sakene!

    SvarSlett
  2. ...klasetomater er enda værre ;-)

    SvarSlett